diumenge, 17 de maig del 2015

SHAMBALA, KING SIZE AMERICAM BURGER, A VILA-SECA

Establiment: Shambala Restaurante
43480 Vila-seca
Avinguda Ramon d'Olzina, 89
Tfn 977 39 13 54 - 670 025 055
Preu orientatiu: 25€
Menu diari: 10,50€

Shambala, American diner

Restaurant d'estil americà anys 50. Amanides, hamburgueses, costellam, entrecots i els clàssics postres americans, incloent batuts i Coca-Cola amb gelat de vainilla. Bona atenció, plats abundants. Qualitat acceptable. Superen les 3 estrelles Pepa Pink.
LOCAL
Accés:
Discapacitats
Aparcament:
Fàcil
Espai:
Mitjà (60 p)
Terrassa
Distribució:
Bona
Il·luminació:
Bona
Mobiliari:
Cadires
Bancs
Trona nens
Neteja_serveis:
Bona
Assecador_mans:
Paper
Canviador:
No
Extres:
No
PERSONAL
CARTA
Vestuari:
Uniforme
Amabilitat:
Eficàcia:
Presentació:
Plastificada
Vins:
--


IDIOMES
Català
Español




El meu fill feia anys i li tocava escollir lloc, així que vam anar al Shambala. Aquest és altre restaurants d'estil pel·lícula de Grease que estan apareixent darrerament (ja tenim cadenes com Tommy Mel's o Peggy Sue, on la qualitat és bastant justeta). Aquí en canvi la qualitat de la carn està bé, i estaria millor si preguntesin el punt de cocció de la hamburguesa i les patates fregides són de les de "omple, omple". Si tens molta gana pots demanar una superhambuguesa, que recomanen per a 3 o 4 persones, o un frankfurt de un metre. Pots afegir tot el que vulguis, bacó, formatge de cabra...
És curiós que de dilluns a divendres hi ha un menú amb plats de cuina espanyola per 10,50€. També hi ha una oferta de "nens gratis", consulteu amb l'establiment. Ah, i t'avisen que per l'entrecot "podrás elegir el punto de cocción". Quina deferència!!! Gràcies.
Després de demanar cervesa, aigua i refresc vam començar amb una amanida tèbia amb formatge de cabra i fruits vermells. Servida en una tulipa gegant, una amanida carregada de fruits secs, vermells, germinat d'alfals, un bon tros de formatge... Tot és gros aquí.
Els nachos portaven bacó. Tot en mida gegant i la salsa guacamole era escassa. Vam haver de demanar un altre bol. No em va fer gaire el pes aquest plat. Això del bacó als nachos... pse. Els totopos res destacables.
Costellam BBQ 700 g. Diu la carta que està marinada en salsa casolana barbacoa i "...patatas de luxe y cazuelita de verdures." Les patates eren les mateixes per a tothom (quina sort! tenim patates deluxe!!!) i quan llegeixes "cazuelita de verdures" no esperes un bol d'amanida. Clar que l'enciam i el tomàquet són verdures... La carn estava tendra i molt marinada. Aquesta modernitat de safates planes en comptes de plats que prolifera no és gens còmoda per segons quins menjars...
Entrecot de 400 g acompanyat de patata al caliu i pebrot verd. Vam demanar al punt i va arribar correcte.
Triple HeartAttack Burguer. Tres pisos amb tres formatges (cheddar, gorgonzola i cabra), ceba, bacó i una fulla d'enciam. Jo no la vaig tastar, però el meu fill diu que estava bona.
Dolce Vita. Amb parmesà, ruca i tomàquet confitat. Com que no van preguntar i jo anava despistada no vaig dir res del punt. Llàstima de burguer perquè estava feta de més i la carn s'endureix i es queda seca quan es fa massa. Amb patates i amanida acompanyant. El pa es desfà una mica, massa tou.
Per postres vam demanar tres només, per a compartir. I resulta que les porcions aquí són gegants també. Les tortitas amb nata i vainilla eren primes i gens esponjoses. El chesscake estava bé. Molt gran i amb una Physalis (feia temps que no les veia a un plat, perdó disc). El tercer va ser un sundae de brownie, també de mida XL és clar.
El compte va ser de poc més de 100€ per a quatre persones. La decoració està divertida però la música ambiental està una mica pujada, i si afegeixes que el local estava ple, i amb taules de nens, el soroll ambiental està al llindar de la meva tolerància. Imagino que la terrassa pot ser més tranquil·la.
Al marxar ens vam preguntar què tal, i jo vaig dir que el punt de la carn estava passat pel meu gust però que clar, que jo no vaig demanar-lo abans. La resposta va ser: "ah, es que tenías que haber pedido la de gorgonzola que va poco hecha". O sigui, que en cada hamburguesa marquen ells el punt ???? Ah! a la carta ja ho deia, és veritat! Explosió de gorgonzola "poco echa".

4 comentaris:

  1. Em quedo amb el costellam... :)

    Tot i que pel colesterol deu ser el menys adequat.... però el meu metge diu que mentre sigui de tant en tant, cap problema.

    Salut!!

    ResponElimina
  2. Bé, pel colesterol el menys indicat és la Triple HeartAttack però no aniries malament servit, no. :-)

    Salut!

    ResponElimina
  3. La Triple HeartAttack ja espanta només amb el nom... I totalment d'acord amb el tema safates planes. Són insofribles.

    I lo de "poco echa" pensava que era una broma teva, fins que ho he vist a la carta... No els hi vas dir??? Que volen dir que te la tiren de forma moderada a la taula??? Déu meu... No anem bé.

    No coneixia aquesta cadena, però sembla estar en la línia dels que comentes.

    Salutacions!!

    ResponElimina
  4. Ei, que no és una cadena!! I això li fa pujar una mica la qualitat, perquè de cadenes ja n'he tastat La Tommy Mel's, i de la de Peggy Sue ja han anat els meus fills i m'han dit que no hi vagi. Pobrets, han fet el tast ells sols i l'han patit.
    Menys mal el proper post és de una tagliata, que ja ho necessitava!

    Salut!

    ResponElimina